کد خبر : ۲۲۱۴۴۳ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۷/۱۱ ساعت ۲۰:۴۴

شهردار دزفول خبر داد:
بسیج امکانات شهرداری دزفول برای خدمت رسانی به عزاداران حسینی

شهردار دزفول از بسیج امکانات شهرداری دزفول برای خدمت رسانی به عزاداران حسینی در ایام محرم خبرداد.

 بسیج امکانات شهرداری دزفول برای خدمت رسانی به عزاداران حسینی

محمد رضا کرمی نژاد در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، اظهار کرد: شهرداری دزفول هر ساله با بسیج امکانات خود اقدامات بسيار خوبی برای خدمت رسانی به عزاداران حسینی و هیئت های مذهبی در ایام ماه محرم انجام می دهد.

وی پاکسازی مسیر عبور هیئت ها، آماده سازی و پاکسازی مساجد و تکاياي مهم، لکه گیری آسفالت، جمع آوری ضایعات و نخاله های ساختمانی موجود در مسیر هیئت های مذهبی، هرس درختان خیابان های های اصلی و پرتردد، شست و شوی جوی های آب را از جمله اقدامات شهرداری دزفول در ایام محرم عنوان کرد.

شهردار دزفول ادامه داد: مقرر شده تا از روز هفتم محرم، زباله های موجود در مناطق تردد هیئت ها و بویژه بافت در دو نوبت و در ساعات 16 و 2 بامداد توسط کارگران شهرداری جمع آوری شوند.

کرمی نژاد از توزیع کیسه های زباله به مساجد و هیئت های مذهبی به منظور جمع آوری زباله ها خبرداد و گفت: روابط عمومی شهرداری نیز اقدام به نصب بنرهايي با مضمون دعوت از مردم و هیئت ها درجهت نظافت مسیرهای تردد خواهد کرد.

وی یادآور شد: شهرداری دزفول همانند سال های گذشته از هیئت هایی که در زمینه جمع آوری زباله ها و پاکسازی مسیرها در ایام محرم اقدام کند پس از پایان محرم تقدیر خواهد کرد.

هردار دزفول درادامه از نصب داربست در مسیر رودبند و چهارراه سيمتري به منظور جلوگیری از تداخل هیئت ها و ایجاد ترافیک خبرداد.

کرمی نژاد با اشاره به تعیین محل های مخصوص برای ذبح دام های نذری هیئت ها در ایام محرم ازسوی شهرداری ، گفت: کشتارگاه شهرداری دزفول در 2 روز تاسوعا و عاشورا به صورت کاملا رایگان خدمت رسانی خواهد کرد ازسویی بوسیله 2 دستگاه وسیله نقلیه دام های ذبح شده و زنده هیئت ها درجهت رعایت اصول بهداشتی به این کشتارگاه انتقال داده می شوند.

وی با بیان اینکه 550 نفر از نیروهای فضای سبز، لایروبی، جاروکشي، عمرانی، خدماتی و اجرائیات شهرداری دزفول پس از ایام تاسوعا و عاشورا به پاکسازی مسیرها خواهند پرداخت، تاکید کرد: شهرداری دزفول با تمام توان در این ایام در خدمت شهر و شهروندان خواهد بود.

برچسب ها: محمد رضا کرمی نژاد عزاداران حسینی شهرداری دزفول